Virtuális Implantológiai Kongresszus

Előadók: Dr. Csák Csaba, Kónya János, Dr. Neuwirth Gábor, Elsner Edvin, Dr. Kálmán Fanni Sára, Lutter Ervin

Róth Lajos

Október 14. Szombat

Róth Lajos

Dr. Csák Csaba, Kónya János

CBCT alapján tervezett 3D-s, albuminozott allograftokkal szerzett tapasztalataink

A CBCT elterjedésével széles körben lehetőség nyílt arra, hogy a csonthiányok területére egyedileg, speciálisan faragott csontblokkokat ültessünk be. Magyarországon először az Orthosera Dental hozott forgalomba humán eredetű csontpótló anyagokat, un. allografrokat. A 3D-s technológia 2016 második felétől áll rendelkezésre az implantológiával foglalkozó szakemberek számára. Az előadás során a győri szövetbank alapanyagából, a Dent Art Technik Kft által tervezett és kifaragott és a Dent Art Klinik szájsebészei (Dr Csák Csaba és Dr Dúcz András) által beültetett 3 dimenziós csontblokkok klinikai tapasztalatait osztjuk meg Önökkel.

Dr. Neuwirth Gábor, Elsner Edvin

Szögkorrekciós protetikai megoldások csavarozható egyedi rendszerekkel

Bemutatjuk a legújabb fejlesztéseinket, új megoldásokat a protetikában, amit a legkorszerűbb frézközpontunkban állítunk elő. Hogyan lehet gyorsabban, egyszerűbben, pontosabban és esztétikusabb fogakat készíteni.

Nyíri Tihamér

Hogyan spóroljunk pénzt a GDPR segítségével?

Dr. Kálmán Fanni Sára

SMART Guide minden nap, minden esetre

Az implantációs fogpótlások sikerességét nagymértékben meghatározza a precíz kezelési terv készítése és annak pontos kivitelezése. Előadásunkban megismertetjük a SMART Guide irányított implantációs sebészeti rendszer sajátosságait és előnyeit több eset bemutatásán keresztül. Célunk bemutatni, hogy ezek a korszerű eszközök az első páciens találkozótól a tervezésen át egészen a kivitelezésig milyen mértékben is tudnak nap mint nap a segítségünkre lenni.

Lutter Ervin

Fogpótlás még az implantáció előtt

Hogyan használjuk a digitális tervezést, miért van rá szükség, akár egy egyszékes viszonylag kis betegforgamú rendelő esetén is?

Minden fogorvos és szájsebész, aki implantációval foglalkozik, elgondolkozik – ha máskor nem, a műtét előtt – hogy hogyan és milyen módon fogja az adott esetet megoldani. Hagyatkozik a tudására, a tapasztalatára, a kezére. Sok a kérdőjel, az esetlegesség, betegjogi oldalról sem egyszerű indokolni az adott lépések szükségességét, kimenetelét.

Mi lenne, ha előre terveznénk az eseteinket, amikor még csak egy CT-n van túl a páciens, de mi már tisztában vagyunk a végleges protetikával? Előre látjuk a csontkínálatot, az implantátum leendő helyzetét, már tudjuk, hogy szükséges-e szögtört fej vagy más felépítmény lesz-e az ideális. Mivel előre tervezünk, a protetika kiszámítható, a fogtechnikusunk könnyen készíti el a legideálisabb és legszebb fogpótlást!

Megmutatjuk az utat mely a tudatos és tervezett implantáció felé vezet, hiszen ne feledjük el, a páciensünk fogért jön hozzánk és nem implantátumért!