Fogtechnikus Tanulónap

Október 12. Csütörtök

Róth Lajos, Pósáné Szűcs Erika

Róth Lajos

Hol tart ma a digitális fogászat?

A korábbi években azt hallottuk különböző fórumokon, hogy a szakma jövője a digitális fogászat. Napjainkban pedig már ott tartunk, hogy jelen időben beszélhetünk a fogászat digitalizálásáról. Ami korábban csak teória volt, az ma már a valóság, naponta rutinszerűen készítjük a fogpótlásokat különböző digitális megoldásokkal. Az előadásban klinikai eseteken keresztül bemutatásra kerül, hogy jelenleg hol is tart ez a digitalizált fogászati ellátás, és melyek azok a területek, ahol a közeljövőben komoly szakmai előrelépések várhatóak.

Rátonyi József

BPS – a kivehető teljes pótlások másik dimenziója

A BPS-rendszer bemutatása élő esettel a lenyomatvételtől az átadásig.
Interaktív beszélgetés az ismertetett technológia mindennapi munkában bárki által alkalmazható hasznos elemeiről.

Modor Gergely

Újdonságok és munkamenetek a digitális fogászatban

Bemutatásra kerül a rohamosan digitalizálódó fogászatunk néhány technikai újdonsága és legújabb trendjei. A fogászati rendelőknek, így az új fogtechnikus generációnak is fel kell készülnie a teljesen digitális munka menetekre. Digitális szkennelés és tervezés a gyakorlatban gyorsaság és precizitás.

Hajdu Zoltán

Implantológiai áttekintő

A hiányzó fogak pótlására manapság az implantáció jelenti a kézenfekvő megoldást. A restaurációk változatai folyamatosan bővülnek – az implantátumok típusai pedig változnak. Rendszerezve tekintjük át a megoldási lehetőségeket.

Fodor Zsolt

Digitális Evolúció. A technológiai fejlődés hatása korunk fogászatára.

Az előadásomban ismertetem az Ivoclar Vivadent bekapcsolódását a Cad/Cam világába. Az all-ceramic restaurációk kínálta lehetőségek és azok maximális kiaknázása megadta a kutatók fejlesztési irányát. A kézi mintázástól a kiterjesztett valóságig.