Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur auctor erat ligula, id elementum sapien fringilla vel. Nunc commodo vel urna sit amet blandit. Nulla condimentum turpis non dignissim pharetra. Sed sed dui vehicula, auctor enim in, tempus nisi.

Maecenas eros erat, lobortis ac pretium sed, elementum sed lorem. Maecenas quis turpis id risus finibus tempor. Morbi vitae dolor vitae massa gravida sollicitudin. Pellentesque non dui eros. Curabitur mollis tincidunt aliquet. Mauris feugiat purus nec bibendum finibus. Nulla ut enim consectetur, semper ipsum laoreet, tincidunt arcu.

Vestibulum et felis posuere tellus mattis congue eu vitae velit.

Ut euismod ex vel dolor euismod, a elementum orci consequat. Etiam rutrum ultricies posuere. Sed id lectus sodales, hendrerit ex eget, euismod massa. Etiam ac porttitor augue.

Ezeket olvasta már?

Újra MicroWorld Kongresszus a Dental World-ön

Egyre több embert érdekel a nagyítás nyújtotta új világ, és az abban rejlő új lehetőségek. Ez adta nekem az ösztönzést és az új lendületet az idei Microworld szekció megszervezéséhez.

Implantológia – a fogászat motorja

2004 óta az implantológia meghatározó programként van jelen a Dental World kongresszusai között. Beszélgetés Dr. Németh Zsolttal, a kongresszus témafelelősével Az implantológia napjainkban a fogorvosi szakma egyik legnépszerűbb területe, mivel a fogbeültetés lehetővé...

Méltó helyen az ENDODONCIA

Az eddigi évek során egyre nőtt az érdeklődés, és magabiztosan állíthatom, hogy a programok a világ bármely nagy endodonciai kongresszusán megállták volna a helyüket.
Nagy szerencse ez a szakmának és a pácienseinknek is egyaránt. Egyre több kolléga mélyül el, egyre alaposabban ezen a csodálatos területen. Az eredmény: több és több saját, a szájban jól funkcionáló fog megőrzése, akár egy életen át.